در حال نمایش 18 نتیجه

شیر پیسوال 1/2 درخشان

۱۰۶,۲۴۰ تومان

شیر پیسوال 3/8 درخشان

۱۰۶,۲۴۰ تومان

شیر پیسوال 3/8 راسان

۱۲۸,۷۹۰ تومان

شیر پیسوال 1/2 راسان

۱۳۰,۶۸۰ تومان
شیر تک پایه

شیر تک پایه همان طور که از نامش پیداست، تنها می تواند خروجی آب سرد داشته باشد و تنظیم دمای آب در این نوع شیر امکان پذیر نیست. شیر های تک پایه هم از نظر نوع تنظیم فشار و هم از نظر جنس و رنگ دسته بندی کرد. از نظر جنس به کار رفته در شیرآلات تک پایه همچون سایر انواع شیرآلات می توانند از آلیاژ برنج، آلیاژ روی، برنز، چدن و هر متریال دیگری که در ساخت سایر انواع شیرآلات به کار می رود، ساخته شده باشند. از لحاظ رنگ نیز محدودیتی برای کاربرد در شیرآلات تک پایه وجود ندارد. اما از لحاظ نوع تنظیم فشار، شیرآلات تکپایه به انواع زیر تقسیم می شوند.

شیر تک پایه اهرمی

تنظیم فشار اهرمی، جای خود را در میان شیرهای تکپایه پیدا کرده. در شیرآلات تکپایه اهرمی، اهرم به طرفین چرخانه نمی شود، یا اگر بشود، تغییری در دمای آب صورت نمی گیرد. بهترین شیرآلات تکپایه اهرمی را می توانید از فروشگاه روتا پخش تهیه فرمایید.

شیر تک پایه کلاسیک (پیچی)

شیرآلات پیچی جزو مدل های قدیمی شیر محسوب می شوند. با این حال به دلایل متنوعی همچنان جایگاه خود را در این صنعت حفط نموده اند.

شیرآلات تک پایه با توجه به این که قابلیت تنظیم دما ندارند، مختص نصب در حیاط و پارکینگ طراحی شده اند. این شیر ها هم در نوع پایه بلند و هم در نوع پایه کوتاه تولید و عرضه می شوند. نوع پایه بلند را در سینک ها و روشویی ها می توان مورد استفاده قرار داد.

برند های مطرحی که در عرصه تولید شیرآلات تک پایه فعالیت می کنند، می توان به برند قهرمان، راسان، شودر و تپس اشاره کرد. با توجه به تنوع و تعدد محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی روتا پخش، برای هر نیازی شیر متناسب را می توان انتخاب نموده و خریداری کرد. فروشگاه روتا پخش با 15 سال سابقه در زمین فروش انواع شیرآلات و لوازم بهداشتی و آشپزخانه، آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.